torsdag 22 september 2011

Som den uppmärksamme läsaren lagt märke till har jag inte skrivit här på ett tag. Och eftersom jag har väldigt höga tankar om mig själv förstår jag att ni saknar det väldigt mycket. Den enkla anledningen till detta är att jag för tillfället får utlopp för mitt ordnörderi på det uppmärksammade mobil-spelet Wordfeud. De flesta av er vet säkert vad det är. Till er andra kan jag säga att det är helt enkelt Alfapet för mobiler. Lägg till de vänner du vill spela mot, lägg ett ord, lägg ett till ord, samla poäng, krossa dina motståndare. Ja, äg skiten ur allihopa helt enkelt. Så det har jag lagt en hel del tid på senaste tiden. Kul är det!

Har under tiden skapat ett konto på Twitter. Där har jag tänkt skriva lite mer av de (oftast ganska underliga) tankar som på något sätt kommit in i min skalle. Jag har insett att jag mår bra av att skriva av mig mina tankar. Som en dokumentation av mitt liv. Det ger mig en möjlighet att gå tillbaka och få perspektiv på saker. Förvänta er mer personliga (läs: tråkigare för omgivningen, roligare för mig) inslag eftersom jag får det mer lättillgängligt. Annorlunda mot när jag sitter hemma i soffan och filar på en text.

http://twitter.com/#!/jotackbarafint

Så att så är det med det.

Och självklart på återhörande inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar